יום ראשון, 30 בינואר 2011

אנטרטיקה לתייר

הידעתם? אנטרטיקה היבשת הדרומית ביותר על פני כדור הארץ, היא מכוסה בשכבה עבה עבה של קרח ולהגיע לאנטרטיקה ניתן בשיט וטיסה למרות שהיא מאוד יקרה - היא: אנטארטיקה! יבשת שהיא למעשה מדבר צחיח, כמעט כמו סהרה, המכוסה בקרח..

הזמן הטוב ביותר לטייל באנטארטיקה הוא החורף שזהו הקיץ שם. זאת אומרת - בין החודשים נובמבר למרץ. אל המקום מגיעים על ידי טיסה לאושוויה, עיר הממוקמת בארץ האש דרום ארגנטינה משם ממשיכים בסירות.

הזמן הממוצע לטיול הפלגות במקום נע בין 12 ל 20 יום. במסלול ה - 12 יום אתם תתיירו בינות אנטארטיקה. ללא האיים המקיפים אותה. מסלול ה 20 יום כולל גם את האיים פוקלנד (הזכואר מן המלחמה בין אנגליה לארגנטינה) וסט. ג'ורג'יה.

האטרקציות העיקריות הן כמובן הנופים המדהימים - נופים של קרח שנושק לים וכמו כן בעלי החיים בעשור עצום ביניהם הפינגווינים (17 זנים שונים), כלבי ים, דובי ים, פילי ים... לוויתנים ממינים שונים.
הטמפרטורה בעונה הנוחה לטיול היא לא כזאת נוראית: בסביבות ה - 0 מעלות. היבשת עצמה נקייה לחלוטין מתושבים, בני אדם. למעט משלחות מחקר.
הטיול הוא נוח לכל גיל והתנאים באוניות הם מפנקים ביותר. היכונו לשות אור אינסופיות כמעט. לפעמים מעל ל - 20 שעות אור מתוך 24 שעות היממה. היכונו לטיול ועמידה מול עוצמת טבע בלתי נתפסות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה